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Cephas
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Re: Au sujet de quelques écrits de Teresa Benns

Message par Cephas »

Innocentius papam 'Asseritur eum qui honorem amisit honorem dare non posse. Nec acquiesci- mus ullum aliquid ab eo accepisse. Quia nil erat in dante, quod alius ab eo posset accipere. Et verum est certe quia quod non habuit, dare non potuit...'
Paschalem papam: ”...Numquid maledictus sua benedictione panem in Christi carnem poterit vertere, maxime cum quidquid benedixerit Dominus se maledicturum asserit’. [...] 'Si haeretici sacerdotes voces exhortationum non possunt fari, quomodo valeant vinum in Christi cruorem vertere? Et si Dominus praecepit nequaquam dari homicidis, adulteris, rapa- cibus et caeteris criminalibus peccatis irretitis, corpus et sanguinem suum usque ad satisfactionem, quomodo ipse dabit sacerdotium usurpanti per Simoniacam haeresim ubique damnatam?”.
Cephas
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Re: Au sujet de quelques écrits de Teresa Benns

Message par Cephas »

Innocentius IV

Alii dicunt, quod si Papa prohibet episcopum chrismare, quod postea chrismando non confert characterem. Licet enim Papa non possit tollere sacramentum confirmationis, potest tamen circa illud, ut in forma et in personis et in diebus, a quibus et in quibus conferri debeat, suas constitutiones facere, ut notatur infra de bapt. c. 1. Et si potest circa personas con- ferentes aliquid statuere, ergo certae personae vel etiam epis- copo potest potestatem auferre chrismandi. Et idem dicunt de baptismo. Tamen si Papa talia faceret sine causa magna et aliis nota, non debet sustineri, tamquam faciens contra generale statum Ecclesiae.

De episcopo autem non credunt quod, si prohiberet aliquem a baptizando, quod propter hoc minus baptizatus esset. Non enim episcopus potestatem habet super hoc aliquid constituendi sicut Papa.

Hoc autem dicunt Papam posse per illud privilegium ei divitus datum: Quodcumque ligaveris super terram, etc. Quod sic pops Quodcumque ligaveris per constitutiones vel praecepta. Ei enim in omnibus spiritualibus obediendum est, et in iis, quae ad animam spectant, nisi contra fidem vel ei specialiter prohibita sint.

Et quidem satis bene videntur dicere in eo, quod dicunt, quod possunt facere constitutiones summi Pontifices super praemissis, et eis factis, si constituatur quod non valeant sacramenta a talibus collata, non valebunt. Item bene fatemur, quod possunt episcopos prohibere a chrismando et sacerdotes a baptizando. Sed in hoc non valet prohibitio sine constitutione quod non teneat sacramenti collatio, etiam si fiat contra mandatum episcopi
Cephas
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Re: Au sujet de quelques écrits de Teresa Benns

Message par Cephas »

Pour-quoi les prétres latins ne peuvent-ils confirmer validement, ce qui est un Sacrement, sans la permission du Pape? Et s'ils le font sans la permission du Pape, le Sacrement est invalide; par contre, s'ils le font avec la permission du Pape, le Sacrement est valide.

a) Par un acte de Juridiction...
b) Ou bien parce que le Pape peut interdire sous peine d'invalidité le pouvoir de conferer les Sacrements á quelques sujets...
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Charité de la Vérité
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Message par Charité de la Vérité »

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Abbé Zins
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Re: Au sujet de quelques écrits de Teresa Benns

Message par Abbé Zins »

Cephas a écrit : sam. 15 oct. 2022 15:23 Pour-quoi les prétres latins ne peuvent-ils confirmer validement, ce qui est un Sacrement, sans la permission du Pape? Et s'ils le font sans la permission du Pape, le Sacrement est invalide; par contre, s'ils le font avec la permission du Pape, le Sacrement est valide.

a) Par un acte de Juridiction...
b) Ou bien parce que le Pape peut interdire sous peine d'invalidité le pouvoir de conferer les Sacrements á quelques sujets...

Que seuls les Evêques soient les ministres ordinaires du Sacrement de confirmation découle dès l’origine de la pratique même des Apôtres (Act. 8,14s) et de la Tradition qui en a résulté.

Comme ministres extraordinaires de ce même Sacrement certains Prêtres expressément délégués en cas de nécessité peuvent l’administrer validement ; en dehors de cela, ce serait invalide. On peut donc parler de ce fait d’un pouvoir lié “ad validitatem”.

Le seul autre cas semblable en matières sacramentelles est, pour extirper définitivement de graves abus issus de mariages clandestins ou secrets, depuis le Concile de Trente pour les Catholiques, le pouvoir lié “ad validitatem” des ministres du Sacrement du mariage que sont les futurs conjoints, qui doivent contracter mariage publiquement devant au moins trois témoins, dont celui officiel de l’Eglise qu’est, en temps ordinaire, le curé de la paroisse de la future ou un prêtre délégué ou autorisé par lui (Can. 1019-1020 ; 1095-1096), étant sauf l’exception de cas de nécessité prévu par le canon 1098.
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